Strona wykrzystuje cookies (ciasteczka). Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie (zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegl±darki).
Dowiedz się więcej o celu ich stosowania i zmianie ustawień. Nie pokazuj więcej ostrzeżenia
  szkolenia w biznesie,doradztwo,budowanie zespołu
 
 

Kurs bezpieczeństwa osobistego – szkolenie to prowadzone jest w formie warsztatowej i zawiera takie elementy jak: wrażliwe miejsca na ciele ludzkim, zasady oddziaływania na wrażliwe obszary, postawy w czasie agresywnego ataku, zasady poruszania się w czasie prowadzenie obrony i ataku, obrona przed typowymi formami ataku chuligańskiego, zasady postępowania w przypadku ataku grupy napastników, techniki walki w przypadku zagrożeń gwałtem w parterze, w samochodzie, windzie (walka w małych pomieszczeniach), wykorzystanie ¶rodków podręcznych do prowadzenia obrony (klucze, parasol, zegarek, długopis itp.).Szkolenie wzbogacono o podstawowe zasady oddziaływania psychologicznego w wypadku zachowań agresywnych. Elementy relaksacji i odreagowywania w przypadku sytuacji krytycznych. Dzięki umiejętno¶ciom tam nabytym wzro¶nie twoja pewno¶ci siebie, będziesz czuć się i działać bezpiecznie nawet w sytuacjach ekstremalnego napięcia. Będziesz mógł/mogła przetrenować swoje reakcje na trudne położenie ci±gle w bezpiecznym ¶rodowisku. Mottem tego szkolenia s± słowa Morihey Ueshiba: "Nigdy nie przegrywam, niezależnie od tego, jak szybko zaatakuje przeciwnik. Nie dlatego, że moja technika jest szybsza od techniki przeciwnika. To nie jest kwestia szybko¶ci. Walka jest zakończona zanim się rozpocznie."

 
kim jeste¶my  dlaczego my  negocjacje  sprzedaż  obsługa klienta  techniki prezentacji  budowanie zespołu(teambuilding)  zarz±dzanie czasem  motywowanie  zarz±dzanie zmian±  coaching  aikido jako sztuka komunikacji  rozwi±zywanie konfilktów  linki  kto nam zaufał  kontakt  
aiki-management.pl, e-mail:biuro@aiki-management.pl

szkolenia,doradztwo,coaching,motywowanie,szkolenia w biznesie,eventy,teambuilding,budowanie zespołu,treningi biznesowe,warsztaty,sprzedaż,motywowanie,negocjacje,obsługa klienta,negocjacje,zarz±dzanie zmian±,zarz±dzanie czasem,techniki prezentacji