Strona wykrzystuje cookies (ciasteczka). Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie (zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki).
Dowiedz się więcej o celu ich stosowania i zmianie ustawień. Nie pokazuj więcej ostrzeżenia
  szkolenia w biznesie,doradztwo,budowanie zespołu
 
 

Rozwiązywanie konfliktów - szkolenie to jest skierowane szczególnie do tych osób, które, na co dzień stykają się z różnego rodzaju konfliktami czy rozbieżnościami interesów. Są poddawane presji środowiska, czasu, oczekiwanego rezultatu. Podczas tego warsztatu odkrywamy prawdziwą naturę i wartość konfliktu. Uczymy się jak obrócić konflikt w partnerską relację i jaki sposób wykorzystać presję do uzyskiwania lepszych osiągnięć. Odkryjesz tu jak TY reagujesz na konflikt. Doświadczysz, jakie są Twoje emocje i zachowania. Nauczysz się nowych sposobów reagowania, tak, aby zamiast eskalować konflikt móc go rozwiązywać w naturalny sposób. Dowiesz się jak to jest być skoncentrowanym, kreatywnym i spokojnym pod presją. Jak zamienić oponenta w partnera w rozmowie oraz jak wypracować możliwe rozwiązania do uruchomienia skutecznej i efektywnej komunikacji. Dzięki temu będziesz umiał rozpoznawać możliwe reakcje innych osób i będziesz lepiej wyposażony, co pozwoli ci reagować stosownie do sytuacji. Mottem tego szkolenia są słowa trzech osób Uueshiby, Korzybskiego i Einsteina: W walce nie ma zwycięzców nigdy, w walce są sami pokonani zawsze a ponieważ mapa to nie terytorium, trzeba pamiętać, że nie da się rozwiązać problemów stworzonych na określonym poziomie myślenia pozostając wciąż na tym samym poziomie myślenia.

 
 
kim jesteśmy  dlaczego my  negocjacje  sprzedaż  obsługa klienta  techniki prezentacji  budowanie zespołu(teambuilding)  zarządzanie czasem  motywowanie  zarządzanie zmianą  coaching  aikido jako sztuka komunikacji  kurs bezpieczeństwa osobistego  linki  kto nam zaufał  kontakt  
aiki-management.pl, e-mail:biuro@aiki-management.pl

szkolenia,doradztwo,coaching,motywowanie,szkolenia w biznesie,eventy,teambuilding,budowanie zespołu,treningi biznesowe,warsztaty,sprzedaż,motywowanie,negocjacje,obsługa klienta,negocjacje,zarządzanie zmianą,zarządzanie czasem,techniki prezentacji