Obsługa klienta - uczestnicy podczas tego szkolenia dowiadują się dlaczego budowanie relacji z klientem jest tak ważne, oraz co robić, aby skutecznie tymi relacjami zarządzać. Jak pozyskiwać nowych klientów i jak utrzymywać już pozyskanych. Co robić jeżeli klient mimo wszystko odejdzie i jak zwiększać sprzedaż na rzecz obecnych kontrahentów. Szkolenie to uczy również jak obsługiwać telefonicznie reklamacje. Pokazuje, co tak naprawdę znaczy ton, rytm czy pauza w rozmowie telefonicznej. Dzięki wiadomościom, które uzyskasz na tym szkoleniu będziesz umiał: zdefiniować kluczowych klientów, ocenić rynkowe szanse i zagrożenia. Sprecyzować swoją pozycję u głównych odbiorców. Dokonać segmentacji swoich klientów, oraz określić indywidualne strategie wejścia. W związku z tym będziesz tracił mniej klientów, łatwiej będziesz zdobywał nowych kontrahentów, będziesz precyzyjnie alokował swoje wysiłki co bardzo zwiększy twoją siłę i uzyskiwane efekty sprzedażowe. Mottem tego szkolenia są słowa: W dwa miesiące możesz zdobyć więcej przyjaciół interesując się innymi ludźmi, niż w ciągu dwóch lat usiłując zainteresować sobą innych.
Dale Carnegie