Strona wykrzystuje cookies (ciasteczka). Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie (zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegl±darki).
Dowiedz się więcej o celu ich stosowania i zmianie ustawień. Nie pokazuj więcej ostrzeżenia
  szkolenia w biznesie,doradztwo,budowanie zespołu
 
 

Rozwi±zywanie konfliktów - szkolenie to jest skierowane szczególnie do tych osób, które, na co dzień stykaj± się z różnego rodzaju konfliktami czy rozbieżno¶ciami interesów. S± poddawane presji ¶rodowiska, czasu, oczekiwanego rezultatu. Podczas tego warsztatu odkrywamy prawdziw± naturę i warto¶ć konfliktu. Uczymy się jak obrócić konflikt w partnersk± relację i jaki sposób wykorzystać presję do uzyskiwania lepszych osi±gnięć. Odkryjesz tu jak TY reagujesz na konflikt. Do¶wiadczysz, jakie s± Twoje emocje i zachowania. Nauczysz się nowych sposobów reagowania, tak, aby zamiast eskalować konflikt móc go rozwi±zywać w naturalny sposób. Dowiesz się jak to jest być skoncentrowanym, kreatywnym i spokojnym pod presj±. Jak zamienić oponenta w partnera w rozmowie oraz jak wypracować możliwe rozwi±zania do uruchomienia skutecznej i efektywnej komunikacji. Dzięki temu będziesz umiał rozpoznawać możliwe reakcje innych osób i będziesz lepiej wyposażony, co pozwoli ci reagować stosownie do sytuacji. Mottem tego szkolenia s± słowa trzech osób Uueshiby, Korzybskiego i Einsteina: W walce nie ma zwycięzców nigdy, w walce s± sami pokonani zawsze a ponieważ mapa to nie terytorium, trzeba pamiętać, że nie da się rozwi±zać problemów stworzonych na okre¶lonym poziomie my¶lenia pozostaj±c wci±ż na tym samym poziomie my¶lenia.

 
 
kim jesteśmy  dlaczego my  negocjacje  sprzedaż  obsługa klienta  techniki prezentacji  budowanie zespołu(teambuilding)  zarz±dzanie czasem  motywowanie  zarządzanie zmian±  coaching  aikido jako sztuka komunikacji  kurs bezpieczeństwa osobistego  linki  kto nam zaufał  kontakt  
aiki-management.pl, e-mail:biuro@aiki-management.pl

szkolenia,doradztwo,coaching,motywowanie,szkolenia w biznesie,eventy,teambuilding,budowanie zespołu,treningi biznesowe,warsztaty,sprzedaż,motywowanie,negocjacje,obsługa klienta,negocjacje,zarządzanie zmianą,zarządzanie czasem,techniki prezentacji