Strona wykrzystuje cookies (ciasteczka). Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie (zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegl±darki).
Dowiedz się więcej o celu ich stosowania i zmianie ustawień. Nie pokazuj więcej ostrzeżenia
  szkolenia w biznesie,doradztwo,budowanie zespołu
 
 

Prezentacje - szkolenie to zostało opracowane dla ludzi chc±cych nauczyć się skutecznej prezentacji, b±dĽ podnie¶ć swoje umiejętno¶ci w tym zakresie. Uczestnicy dowiaduj± się jak± metodę prezentacji wybrać, jak± zastosować strategię, aby jak najskuteczniej przekonać do swoich racji. Na treningu uczymy się jak wzbudzić zainteresowanie produktem czy pomysłem, jak umiejętnie zadawać pytania i co zrobić je¶li klient nie słucha. Jest szczególnie przydatne dla tych, którzy w trudnych sytuacjach komunikacyjnych, mog± jedynie liczyć na własn± sprawno¶ć lingwistyczn±. Jest to doskonały trening przygotowuj±cy do prowadzenia wyst±pień i różnego rodzaju prezentacji. W czasie szkolenia uczestnicy pracuj± i ćwicz± również w obszarach komunikacji pozawewrbalnej. Dzięki temu po warsztatach uczestnicy nabieraj± pewno¶ci siebie podczas prezentacji i wyst±pień publicznych. Umiej± doskonale zainteresować klienta, przykuć i utrzymać jego uwagę w naturalny sposób. Szkolenie to bardzo pogłębia wiedzę o procesie komunikacji. Mottem tego szkolenia s± słowa: tyle pozostaje z wizerunku prezentera, ile dociera do odbiorcy a jakże często nie przekonaj± nas argumenty, które potrafimy przeanalizować, ale ton i sposób w jaki się człowiek zachowuje.

 
kim jesteśmy  dlaczego my  negocjacje  sprzedaż  obsługa klienta  budowanie zespołu(teambuilding)  zarz±dzanie czasem  motywowanie  zarządzanie zmian±  coaching  aikido jako sztuka komunikacji  rozwiązywanie konfilktów  kurs bezpieczeństwa osobistego  linki  kto nam zaufał  kontakt  
aiki-management.pl, e-mail:biuro@aiki-management.pl

szkolenia,doradztwo,coaching,motywowanie,szkolenia w biznesie,eventy,teambuilding,budowanie zespołu,treningi biznesowe,warsztaty,sprzedaż,motywowanie,negocjacje,obsługa klienta,negocjacje,zarządzanie zmianą,zarządzanie czasem,techniki prezentacji