Strona wykrzystuje cookies (ciasteczka). Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie (zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki).
Dowiedz się więcej o celu ich stosowania i zmianie ustawień. Nie pokazuj więcej ostrzeżenia
  szkolenia w biznesie,doradztwo,budowanie zespołu
 
 

Prezentacje - szkolenie to zostało opracowane dla ludzi chcących nauczyć się skutecznej prezentacji, bądź podnieść swoje umiejętności w tym zakresie. Uczestnicy dowiadują się jaką metodę prezentacji wybrać, jaką zastosować strategię, aby jak najskuteczniej przekonać do swoich racji. Na treningu uczymy się jak wzbudzić zainteresowanie produktem czy pomysłem, jak umiejętnie zadawać pytania i co zrobić jeśli klient nie słucha. Jest szczególnie przydatne dla tych, którzy w trudnych sytuacjach komunikacyjnych, mogą jedynie liczyć na własną sprawność lingwistyczną. Jest to doskonały trening przygotowujący do prowadzenia wystąpień i różnego rodzaju prezentacji. W czasie szkolenia uczestnicy pracują i ćwiczą również w obszarach komunikacji pozawewrbalnej. Dzięki temu po warsztatach uczestnicy nabierają pewności siebie podczas prezentacji i wystąpień publicznych. Umieją doskonale zainteresować klienta, przykuć i utrzymać jego uwagę w naturalny sposób. Szkolenie to bardzo pogłębia wiedzę o procesie komunikacji. Mottem tego szkolenia są słowa: tyle pozostaje z wizerunku prezentera, ile dociera do odbiorcy a jakże często nie przekonają nas argumenty, które potrafimy przeanalizować, ale ton i sposób w jaki się człowiek zachowuje.

 
kim jesteśmy  dlaczego my  negocjacje  sprzedaż  obsługa klienta  budowanie zespołu(teambuilding)  zarządzanie czasem  motywowanie  zarządzanie zmianą  coaching  aikido jako sztuka komunikacji  rozwiązywanie konfilktów  kurs bezpieczeństwa osobistego  linki  kto nam zaufał  kontakt  
aiki-management.pl, e-mail:biuro@aiki-management.pl

szkolenia,doradztwo,coaching,motywowanie,szkolenia w biznesie,eventy,teambuilding,budowanie zespołu,treningi biznesowe,warsztaty,sprzedaż,motywowanie,negocjacje,obsługa klienta,negocjacje,zarządzanie zmianą,zarządzanie czasem,techniki prezentacji